AD DESIGN

Voor we beginnen...

Voordat we beginnen aan het design voor een advertentiecampagne stellen we de volgende vragen. Dit doen we om een goede strategie te kunnen ontwikkelen voor de opdrachtgever.


- Welke doelgroepen zijn er?

- Wat wil deze groep?

- Welk product/dienst past het best bij deze groep?

- Welke aanbieding gaan we deze specifieke groep doen?

- Welke manier gaan we deze doelgroep benaderen/aanspreken?

Barrières & Motivators

- Welke redenen kan de klant hebben om dit niet te kopen?

- Wat heeft jouw product/dienst dat deze barrières weg te nemen?

- Welke emotionele motivators kunnen we toepassen op jouw product of dienst? Uit onderzoek blijkt dat emotionele factoren het best scoren bij het aanzetten tot verkoop.

Uitwerken designs

Al deze bovengenoemde factoren nemen we mee bij het ontwerpen van een advertentie campagne & strategie. Het is belangrijk dat we in de huid kruipen van de toekomstige klant, en in kaart brengen wat hij/zij belangrijk vindt. 


Dit gaat dus veel verder dan gewoon een productfoto plaatsen met een 20% korting sticker erop.

arrow_drop_up arrow_drop_down