Erasmus Marketing Institute

Samenwerking van 2022 - heden

Uitdagingen.

  • Marketing partner

    EMI zocht een pro-actieve partner die kon meedenken met het opstellen van een online marketingplan. Management van Social Ads, Google Ads & E-mailmarketing.

  • Zichtbaarheid en aanmeldingen voor Marketing opleidingen

    Één van de belangrijkste doelen voor een school is misschien wel de aanmelding van nieuwe leerlingen. De uitdaging was om met de nieuwe marketingactiviteiten een groei in aanmeldingen te zien.

Marketing partner

Online marketing plan, social media advertenties, Google advertenties & e-mailmarketing.

Online adverteren

Het stimuleren van interesse in de opleidingen

  • Focus:

    • Doel: Informeren en betrekken van de doelgroep, met als uiteindelijk doel het stimuleren van interesse in de opleidingen.

    Resulaten 2022/2023

    • Bereik van 186.315 personen

    • 1.013.206 impressies

    • 3802 klikken

    • Koster per klik €0.43

    • 250 leads !

    • Kosten per lead €3,82

    • Funnelmarketing

    • Meerdere contactmomenten creëren

    • Leads omzetten naar hot prospects

    • 700+ warme leads in e-mailmarketing software

Neem vrijblijvend contact op.

Vul ons contactformulier in en laten we samen de mogelijkheden verkennen. Neem nu contact op voor een vrijblijvend gesprek!