DUPREE MAKELAARDIJ

BRIEFING

De briefing voor deze opdracht was als volgt: De huidige folder upgraden naar een volwaardige 2021 versie. Waarin de huidige propositie naar voren komen, en de online huisstijl die nu gebruikt wordt moet terug komen in de folder. De vorige folder was bedoeld om achter te laten bij nieuwe opdrachtgevers, zodat zij nog eens na konden lezen wat de vervolgstappen zijn, en de exacte werkwijze van Dupree Makelaardij

CREATIEVE SESSIE

Tijdens de creatieve sessie zijn we samen met Dupree Makelaardij om tafel zitten om duidelijk te krijgen wat het doel precies is. In dit geval: welk doel heeft de folder, voor wie is deze bedoelt en welke acties zouden we willen dat de ontvanger gaat ondernemen? 


Daarnaast bekijken bestuderen we de huidige huisstijl en uitingen van de opdrachtgever. Door dit te doen, kunnen onze designers een passend design maken dat helemaal aansluit bij Dupree, zodat zij ook de komende periode weer goed voor de dag komen.

Na de creatieve sessie(s) gaat het design team aan de slag. Zij zullen gedurende het gehele project telkens blijven communiceren met de opdrachtgever m.b.t. vorderingen, tussentijdse evaluaties en oplevering. Via een ontwerp zoals hierboven, kunnen we een indruk geven hoe het document straks op het bureau van de opdrachtgever ligt. 
arrow_drop_up arrow_drop_down